x
Strona www.jestesmodna.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Zapoznaj się z naszą Polityką plików cookies.

Zwroty i reklamacje

ZASADY ZWROTU

- Zwrot towaru możliwy jest do 14dni od momentu otrzymania paczki, wyłącznie z dołączonym do formularzem zwrotu/ reklamacji oraz dokumentem zakupu potwierdzającym zakup.

- Włożyć do paczki wypełniony formularz znajdujący się w linku poniżej

- Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.

- Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).

- Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

- Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.

- Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.

—————————————————————————————————————————————————————————

zwrot

—————————————————————————————————————————————————————————

ZASADY REKLAMACJI

- Wraz z reklamowanym towarem do paczki należy włożyć wypełniony formularz zwrotu/reklamacji. Formularz jest konieczny do uwzględnienia reklamacji.

- Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.

- W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. W przypadku gdy będzie to niemożliwe (np. z powodu braku dostępności), Jestesmodna.pl zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub klient może wybrać inny produkt z oferty sklepu.

- Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na podany w formularzu numer konta.. W przypadku wpłat przez system płatności DotPay na numer konta z jakiego wpłata dotarła.

- Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.

- Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.

- Reklamacje odzieży rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VII 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).

- Sprzedający nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.

—————————————————————————————————————————————————————————

Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:

- nr zamówienia

- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego

- dane adresowe

- numer konta bankowego do zwrotu. W przypadku płatności kartą prosimy o dopisek “zwrot na kartę”.

- nazwy produktów na wymianę lub zwrotu

- powód zwrotu towaru

—————————————————————————————————————————————————————————

Aby zwrócić towar, należy odesłać go na adres:

Jestesmodna.pl – DZIAŁ ZWROTÓW I REKLAMACJI
ul. Ogrodowa 1H / U2
44-190 Knurów